Nachádzate sa v <country>

Zvoľte lokálnu stránku TENA pre lokálne informácie.

Porazte únik moču s Kegelovými cvikmi

Bežkyňa so slúchadlami si kontroluje čas na náramkových hodinkách

Najefektívnejší tréning

Vedeli ste, že už päť minút cvičení panvového dna denne môže viditeľne znížiť inkontinenciu – a dokonca ju aj vyliečiť? Keď už sa ich naučíte, môžete ich robiť kdekoľvek, kedykoľvek a nikdy nie je neskoro s nimi začať.
 
Fitness panvového dna, krok za krokom:
 
  • Začnite robiť cvičenia v ľahu. V tejto polohe je jednoduchšie efektívne zvierať. 
  • Aby ste izolovali potrebné svalstvo, začnite zvierať svaly v okolí konečníka. Pokračujte zvieraním v okolí vagíny a močovej rúry. Zvierajte ďalej, akoby ste niečo držali vo svojej vagíne. Vaše sedacie a stehenné svaly by mali byť uvoľnené. Zvierajte na dve sekundy a potom na dve sekundy uvoľnite. Opakujte toľkokrát, koľko vládzete.
  • Silové sťahy. Zvierajte svalstvo panvového dna tak silno, ako vládzete. Podržte päť sekúnd. Uvoľnite na päť sekúnd. Opakujte 5 – 10-krát. 
  • Vytrvalostné sťahy. Zvierajte miernou silou tak dlho, ako vydržíte. Pokúste sa vydržať zvierať 60 sekúnd. Urobte to vždy na záver série svalového zvierania. 
  • Rýchle sťahy. Zvierajte tak silo, ako vládzete na dve sekundy. Uvoľnite na dve sekundy. Urobte to 5 – 10-krát za deň – a zakaždým, ak budete musieť kýchnuť, zakašľať alebo smiať sa. 

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.