Label with the key: CareNeedErrorMessage not found. . Label with the key: CareNeedReload not found.

Hodnota partnerstva so značkou TENA

V ponuke správnych inkontinenčných pomôcok je obrovský potenciál. Potenciál poskytovať vašim zákazníkom účinné riešenia pre inkontinenciu a rozvíjať vaše podnikanie. Partnerstvo so značkou TENA vám pomôže túto príležitosť čo najlepšie využiť.

Maximalizujte svoj potenciál v nedostatočne preskúmanej kategórii

Každá tretia žena trpí citlivosťou močového mechúra a inkontinenciou(1), ale iba 27 % používa pomôcky určené pre ich potreby.(2) V priemere môže ženám trvať až 10 rokov, kým začnú používať cielenú ochranu, čo môže byť spôsobené pocitom hanby, rozpakmi alebo nedostatočnými informáciami pri výbere produktov. U mužov je to podobná situácia. 1 zo 4 mužov trpí nejakou formou úniku moču(1), ale len 5 – 7 % z nich používa na to určené ochranné inkontinenčné pomôcky(3).

Tieto štatistiky poukazujú na rozsah ľudí s inkontinenciou a na podporu, ktorú potrebujú pri hľadaní správnej cielenej ochrany. Ako lekárnik ste v jedinečnej a dôveryhodnej pozícii, keď môžete pomôcť, keďže približne 70 % nakupujúcich(4) uprednostňuje nákup inkontinenčných pomôcok v lekárňach kvôli znalostiam lekárnikov a ponúkanému sortimentu. Údaje tiež ukazujú, že pozitívne interakcie so zákazníkmi s väčšou pravdepodobnosťou vedú k väčšiemu počtu vracajúcich sa, lojálnych zákazníkov. To znamená lepšiu starostlivosť o vašich zákazníkov a lepšie podnikanie pre vás(4).

TENA uľahčuje inkontinenciu vám a vašim zákazníkom

Zvládať inkontinenciu nie je vždy jednoduché. Ľudia často nevedia, ako sa o probléme úniku moču rozprávať, a navyše, existuje veľa pomôcok, z ktorých si môžu vyberať. Ale nemusí to byť zložité. Ako partnerovi spoločnosti TENA vám poskytneme nástroje a podporné materiály, ktoré vám uľahčia rozhovory o inkontinencii a odporučia vám správne zdravotné pomôcky pri inkontinencii.

Ako môže spoločnosť TENA podporiť vašu lekáreň

*Required fields

*Required fields

*Required fields

*Required fields

*Required fields

*Required fields

Referencie:

  1. Údaje o prevalencii inkontinencie na základe definície ICS
  2. GFK – Globálna štúdia segmentácie spotrebiteľov Inco (2019) UK, GER, FR, US, MEX
  3. Štúdia prevalencie mužskej inkontinencie moču, 2013 (US, UK, DE, IT, FR, MX, RU)
  4. Focaldata: UK, PO, IT, FR, 2022
  5. Gfk. Mužská spotrebiteľská cesta, DE, 2012. Zaznamenané údaje.