V ponuke správnych inkontinenčných pomôcok je obrovský potenciál. Potenciál poskytovať vašim zákazníkom účinné riešenia pre inkontinenciu a rozvíjať vaše podnikanie. Partnerstvo so značkou TENA vám pomôže túto príležitosť čo najlepšie využiť.
Preskočiť na hlavný obsah
V ponuke správnych inkontinenčných pomôcok je obrovský potenciál. Potenciál poskytovať vašim zákazníkom účinné riešenia pre inkontinenciu a rozvíjať vaše podnikanie. Partnerstvo so značkou TENA vám pomôže túto príležitosť čo najlepšie využiť.
Každá tretia žena trpí citlivosťou močového mechúra a inkontinenciou(1), ale iba 27 % používa pomôcky určené pre ich potreby.(2) V priemere môže ženám trvať až 10 rokov, kým začnú používať cielenú ochranu, čo môže byť spôsobené pocitom hanby, rozpakmi alebo nedostatočnými informáciami pri výbere produktov. U mužov je to podobná situácia. 1 zo 4 mužov trpí nejakou formou úniku moču(1), ale len 5 – 7 % z nich používa na to určené ochranné inkontinenčné pomôcky(3).
Tieto štatistiky poukazujú na rozsah ľudí s inkontinenciou a na podporu, ktorú potrebujú pri hľadaní správnej cielenej ochrany. Ako lekárnik ste v jedinečnej a dôveryhodnej pozícii, keď môžete pomôcť, keďže približne 70 % nakupujúcich(4) uprednostňuje nákup inkontinenčných pomôcok v lekárňach kvôli znalostiam lekárnikov a ponúkanému sortimentu. Údaje tiež ukazujú, že pozitívne interakcie so zákazníkmi s väčšou pravdepodobnosťou vedú k väčšiemu počtu vracajúcich sa, lojálnych zákazníkov. To znamená lepšiu starostlivosť o vašich zákazníkov a lepšie podnikanie pre vás(4).
Zvládať inkontinenciu nie je vždy jednoduché. Ľudia často nevedia, ako sa o probléme úniku moču rozprávať, a navyše, existuje veľa pomôcok, z ktorých si môžu vyberať. Ale nemusí to byť zložité. Ako partnerovi spoločnosti TENA vám poskytneme nástroje a podporné materiály, ktoré vám uľahčia rozhovory o inkontinencii a odporučia vám správne zdravotné pomôcky pri inkontinencii.
*Required fields
44 % zákazníkov kupujúcich zdravotné pomôcky pri inkontinencii si vyberá lekárne kvôli ich informovanému personálu(4). Naše vzdelávacie materiály poskytujú užitočné informácie o inkontinencii, aby ste mohli zákazníkom poskytnúť rady a uistenie, ktoré potrebujú.
*Required fields
Až každý tretí zákazník má problém vybrať si správnu inkontinenčnú pomôcku(4). S naším voličom pomôcok sa môžete lepšie orientovať v našom sortimente inkontinenčných pomôcok a rýchlo a jednoducho nasmerovať neistých zákazníkov k výberu správnej pomôcky.
*Required fields
Takmer 50 % zákazníkov má problém hovoriť s lekárnikom o svojich problémoch(4). Náš podrobný návod ukazuje, ako viesť rozhovory o inkontinencii, a obsahuje užitočné otázky, ktoré môžete položiť nakupujúcim s inkontinenciou, aby ste im zabezpečili potrebnú podporu.
*Required fields
*Required fields
Dvaja z troch mužov nevedia, že pre nich existujú inkontinenčné pomôcky(5), pričom pocit hanby a rozpaky im bránia vyhľadať pomoc. Zvyšovaním povedomia o dostupných pomôckach pre konkrétne pohlavie môžete pomôcť mužom získať pomôcky, ktoré potrebujú.
*Required fields
Rodinní opatrovatelia musia riešiť mnoho situácií, ktoré sú náročné po fyzickej, mentálnej aj emocionálnej stránke. Zvládnutie inkontinencie je len jednou z výziev. Prejavme im spoločne uznanie a podporme ich.
Referencie:
TENA je poprednou svetovou značkou inkontinenčných pomôcok s viac ako 60-ročnými skúsenosťami*. Ponúkame kompletný sortiment absorpčných pomôcok, výrobkov starostlivosti o pleť a riešení digitálnych zdravotníckych technológií, ktoré sú prispôsobené potrebám jednotlivcov, ich rodín a zdravotníckych pracovníkov.
Vďaka značke TENA je spoločnosť Essity na čele vývoja pomôcok a služieb, ktoré pomáhajú zlepšovať dôstojnosť a kvalitu života ľudí. Usilujeme sa poskytovať udržateľnú starostlivosť pri inkontinencii lepšou starostlivosťou a lepšími pomôckami.
*Zdroj: Euromonitor International Limited; maloobchodný predaj inkontinenčných pomôcok pre dospelých, všetky kanály, maloobchodná cena, divízia výroby vreckoviek a hygienických pomôcok, vydanie 2024.
TENA je značka spoločnosti Essity, poprednej globálnej spoločnosti v oblasti hygieny a zdravia. Naše pomôcky, riešenia a služby využíva každý deň miliarda ľudí na celom svete. Naším cieľom je rúcať bariéry k zdraviu pre dobro našich spotrebiteľov, pacientov, opatrovateľov, zákazníkov a spoločnosti. Pomôcky sa predávajú v približne 150 krajinách pod celosvetovo uznávanými značkami, ako sú TENA a Tork, a tiež pod ostatnými silnými značkami, ako sú Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic a Zewa. V roku 2024 mala spoločnosť Essity čisté tržby vo výške približne 146 miliárd SEK (13 miliárd EUR) a zamestnávala 36 000 ľudí. Sídlo spoločnosti je v Štokholme vo Švédsku a spoločnosť Essity je na zozname Nasdaq Stockholm. Viac informácií nájdete na stránke essity.com.