Riešenia TENA

Vaša cesta k vyšším hodnotám

Predstavujeme nové Riešenia TENA

TENA vytvorila jedinečnú ponuku pomôcok, digitálnych riešení, nástrojov, školení a podpory – všetky navrhnuté na optimalizáciu vašej cesty starostlivosti a na skvalitnenie starostlivosti zameranej na človeka. Kombinácia našich produktov a starostlivosti zameranej na človeka prinesú vyššiu kvalitu pre vašich klientov, váš personál, vaše zariadenie sociálnych služieb aj životné prostredie. Toto sú nové Riešenia TENA

Profesionálna opatrovateľka sa rozpráva so starším sediacim klientom v zariadení sociálnych služieb.

Čo ak by vám Riešenia TENA dokázali pomôcť?

  • Znížiť podráždenie pokožky o 47 %1
  • Zvýšiť spokojnosť personálu o 79 %2
  • Znížiť mieru úniku moču o 44 %3
  • S 15 % znížením emisií uhlíka pri používaní, po hodnotení potrieb v oblasti toaletnej starostlivosti a obmedzenia inkontinencie s TENA SmartCare Identifi™ 4
Kontaktujte nás Next

Cesta starosltivosti pri inkontinencii

Základy nových Riešení TENA

Cesta starostlivosti pri inkontinencii predstavuje základ nových Riešení TENA V TENA úzko spolupracujeme so zariadeniami sociálnych služieb, aby sme dokázali identifikovať skutočné potreby pri starostlivosti. Na základe týchto potrieb sme vytvorili jedinečnú ponuku produktov, ktoré optimalizujú každý krok cesty starostlivosti pri inkontinencii.

Profesionálna opatrovateľka a starší klient s pomôckou na mobilitu idú po chodbe v zariadení sociálnych služieb.
. Profesionálna opatrovateľka a starší klient s pomôckou na mobilitu idú po chodbe v zariadení sociálnych služieb.

Základy nových Riešení TENA

Cesta starostlivosti pri inkontinencii predstavuje základ nových Riešení TENA V TENA úzko spolupracujeme so zariadeniami sociálnych služieb, aby sme dokázali identifikovať skutočné potreby pri starostlivosti. Na základe týchto potrieb sme vytvorili jedinečnú ponuku produktov, ktoré optimalizujú každý krok cesty starostlivosti pri inkontinencii.

Profesionálna opatrovateľka používa tablet.

Záverečný test

Identifikujte individuálne potreby klienta 

Kombináciou TENA nástrojov uvedených nižšie zaistíte dôkladné hodnotenie inkontinenčných potrieb, ktoré vám odhalia individuálne výzvy ktorým klient čelí. 

  • TENA SmartCare Identifi™ 
  • TENA Denník močenia
  • TENA Hodnotenie inkontinencie
  • TENA Hodnotenie zdravia pokožky, IAD Sprievodca prevenciou a liečbou

Plán starostlivosti

Vytvorte plán starostlivosti zameraný na ľudí

Výsledky hodnotenia inkontinencie sú využívané pri tvorbe plánu starostlivosti zameraného na ľudí, v ktorom je správny čas na toaletu, správny typ, veľkosť a stupeň absorpcie inkontinenčnej pomôcky a vhodné produkty starostlivosti o pokožku

  • TENA Inkontinenčný plán starostlivosti
  • TENA Sprievodca voličom pomôcok
  • TENA Osvedčené postupy pri inkontinenčnej starostlivosti
  • TENA Osvedčené postupy pri osobnej hygiene
  • TENA Osvedčené postupy pri zvládaní črevnej inkontinencie
Starší klient sediaci v kresle v zariadení sociálnych služieb
. Starší klient sediaci v kresle v zariadení sociálnych služieb

Plán starostlivosti

Vytvorte plán starostlivosti zameraný na ľudí

Výsledky hodnotenia inkontinencie sú využívané pri tvorbe plánu starostlivosti zameraného na ľudí, v ktorom je správny čas na toaletu, správny typ, veľkosť a stupeň absorpcie inkontinenčnej pomôcky a vhodné produkty starostlivosti o pokožku

  • TENA Inkontinenčný plán starostlivosti
  • TENA Sprievodca voličom pomôcok
  • TENA Osvedčené postupy pri inkontinenčnej starostlivosti
  • TENA Osvedčené postupy pri osobnej hygiene
  • TENA Osvedčené postupy pri zvládaní črevnej inkontinencie
Profesionálna opatrovateľka sa rozpráva so starším sediacim klientom v zariadení sociálnych služieb.

Poskytovanie starostlivosti

Zaistite implementáciu a dodržiavanie plánu starostlivosti

Starostlivosť zameraná na ľudí je poskytovaná prostredníctvom proaktívnej bežnej toalety s použitím TENA pomôcok a TENA SmartCare digitálnych riešení – všetky vyberané na základe individuálnych potrieb klienta. TENA poskytuje aj školenia a podporu.

  • TENA Inštruktážne videá obliekania pomôcok
  • TENA Karty starostlivosti
  • TENA ProSkin Absorpčné pomôcky a produkty starostlivosti o pokožku
  • TENA SmartCare indikátor na výmenu pomôcky™
  • TENA školenia a podpora – prispôsobené pre špecifické potreby

Výsledky

Kontrola a hodnotenie výsledkov starostlivosti

Výsledky plánu starostlivosti by mali byť pravidelne kontrolované a hodnotené, aby ste zistili, kde je možné zlepšenie. Uskutočňuje sa to pomocou TENA správy o kontrole a dodržiavaní postupov. Vďaka tejto informácii môžete prispôsobiť plány starostlivosti, ak je to potrebné na zaistenie kvalitnej starostlivosti. 

  • TENA správa o kontrole a dodržiavaní postupov
Štyri modré stúpajúce šípky s modrým TENA vírivým pozadím
. Štyri modré stúpajúce šípky s modrým TENA vírivým pozadím

Výsledky

Kontrola a hodnotenie výsledkov starostlivosti

Výsledky plánu starostlivosti by mali byť pravidelne kontrolované a hodnotené, aby ste zistili, kde je možné zlepšenie. Uskutočňuje sa to pomocou TENA správy o kontrole a dodržiavaní postupov. Vďaka tejto informácii môžete prispôsobiť plány starostlivosti, ak je to potrebné na zaistenie kvalitnej starostlivosti. 

  • TENA správa o kontrole a dodržiavaní postupov

Ako zákazník značky TENA si myslím, že pri používaní tohto produktu môžu ostatní zákazníci očakávať menšiu frekvenciu výmen a nižšie náklady.

Garth,
výkonný riaditeľ,
Valley Elder Care

Plná hodnota nových Riešení TENA

Keď budete používať nové Riešenia TENA pri každom kroku cesty starostlivosti, vytvorí to vyššiu hodnotu v mnohých oblastiach – od kvality života klientov a spokojnosti v práci po efektivitu starostlivosti a udržateľnosť životného prostredia.

*Required fields

Vyššia kvalita života klienta

  • Lepšie zdravie
  • Väčšia nezávislosť
  • Udržanie zdravia pokožky
  • Nižší výskyt inkontinenčnej dermatitídy
  • Nižší výskyt infekcie močových ciest
  • Nižší výskyt zápchy
  • Menej narušení spánku
  • Spokojní členovia rodiny
  • Efektívne poskytovanie starostlivosti klientom závislým na starostlivosti opatrovateľov bez bolesti
Klienti zariadenia sociálnych služieb sedia a smejú sa spolu so zdravotnou sestrou.

*Required fields

Vyššia spokojnosť v práci

  • Väčší záujem o prácu
  • Menšia pracovná záťaž a fyzická námaha
  • Menej nepotrebných kontrol a výmen
  • Lepší, ergonomický spôsob práce
  • Menej stresu
  • Menej práceneschopnosti
  • Menšia fluktuácia zamestnancov
Profesionálna opatrovateľka a hlavná sestra sa pozerajú do mobilu a rozprávajú sa pri káve v jedálni.

*Required fields

Efektívnejšia starostlivosť

  • Najefektívnejšie využitie času personálu
  • Najefektívnejšie využitie rozpočtu na pomôcky
  • Nižšie následné náklady
  • Nižšie náklady na likvidáciu
  • Nižšie náklady na liečbu pokožky
Hlavná sestra a profesionálny opatrovateľ sa rozprávajú v prostredí zariadenia sociálnych služieb

Väčšia udržateľnosť životného prostredia

  • Nižšia spotreba inkontinenčných pomôcok
  • Menej použitých produktov na starostlivosť o pokožku
  • Menej odpadu
  • Menej prania bielizne (pranie a sušenie)
  • Menšia spotreba energie
  • Menej dodávok
Záber zblízka na štyri páry bosých nôh v piesku

„Vďaka tomu má náš personál možnosť zvládnuť viacero úloh, na konci zmeny sa cítia naplnení a nemajú pocit, že celú noc len pobehujú sem a tam.“

Jess, riaditeľ oddelenia ošetrovateľstva, Valley Elder Care

Rozmazaný pohľad z výšky na dvoch ľudí kráčajúcich po betónovom povrchu, jedného v modrej pracovnej uniforme a druhého v neformálnom oblečení.
. Rozmazaný pohľad z výšky na dvoch ľudí kráčajúcich po betónovom povrchu, jedného v modrej pracovnej uniforme a druhého v neformálnom oblečení.

„Vďaka tomu má náš personál možnosť zvládnuť viacero úloh, na konci zmeny sa cítia naplnení a nemajú pocit, že celú noc len pobehujú sem a tam.“

Jess, riaditeľ oddelenia ošetrovateľstva, Valley Elder Care

Rozmazaný pohľad z výšky na dvoch ľudí kráčajúcich po betónovom povrchu, jedného v modrej pracovnej uniforme a druhého v neformálnom oblečení.

„Prístup k širokej ponuke inkontinenčných pomôcok zaistí menej únikov moču a lepšie zdravie klientov.“

Dr. Carlo Del Prato, riaditeľ zdravotnej starostlivosti, Coopselios, Taliansko

Naša celá ponuka

*Required fields

*Required fields

*Required fields

Referencie:

  1. Evidované údaje spoločnosti Essity: Všetky štatistické údaje sú založené na percentuálnom priemere z prípadových štúdií riešení TENA v počte 85 – 181 na celom svete, hlavne v Európe, ale aj v USA, v Kanade a v Číne. Výsledky sa líšia podľa krajín a zariadení sociálnych služieb. 2011 – 2013
  2. Evidované údaje spoločnosti Essity (dotazník personálu): Všetky štatistické údaje sú na základe výsledkov získaných zo 85 – 105 prípadových štúdií Riešení TENA (v závislosti od otázky) po celom svete, najmä v Európe, ale aj v USA a v Kanade. Výsledky sa líšia podľa krajín a zariadení sociálnych služieb. 2012 – 2014
  3. Štúdia ARCTICC o TENA Identifi uskutočnená univerzitou University of Alberta, Kanada, 2018 – evidované údaje spoločnosti, postúpené na vzájomné posúdenie na publikáciu.
  4. „Emisie uhlíka pri používaní“ sú emisie absorpčnej pomôcky aj prania bielizne kvôli únikom moču pri poskytovaní toaletnej starostlivosti a obmedzenia inkontinencie. Výsledky na základe klinických skúšaní (evidované údaje spoločnosti) a posúdenia životného cyklu produktov uskutočnených spoločnosťou Essity a hodnotené treťou stranou. Predpoklady o únikoch v noci a počas dňa, poskytovanie rôzneho množstva bielizne, boli založené na interných evidovaných údajoch spoločnosti Essity. Vplyv absorpčných pomôcok na životné prostredie bol založený na získavaní informácií o materiáloch, výrobe, preprave a likvidácii odpadu.
  5. Evidované údaje spoločnosti Essity: Všetky štatistické údaje sú založené na percentuálnom priemere z prípadových štúdií riešení TENA v počte 85 – 181 na celom svete, hlavne v Európe, ale aj v USA, v Kanade a v Číne. Výsledky sa líšia podľa krajín a zariadení sociálnych služieb. 2011 – 2013
  6. Evidované údaje spoločnosti Essity: Všetky štatistické údaje sú založené na percentuálnom priemere z prípadových štúdií riešení TENA v počte 85 – 181 na celom svete, hlavne v Európe, ale aj v USA, v Kanade a v Číne. Výsledky sa líšia podľa krajín a zariadení sociálnych služieb. 2011 – 2013
  7. Štúdia ARCTICC o TENA Identifi uskutočnená univerzitou University of Alberta, Kanada, 2018 – evidované údaje spoločnosti, postúpené na vzájomné posúdenie na publikáciu.
  8. „Emisie uhlíka pri používaní“ sú emisie absorpčnej pomôcky aj prania bielizne kvôli únikom moču pri poskytovaní toaletnej starostlivosti a obmedzenia inkontinencie. Výsledky na základe klinických skúšaní (evidované údaje spoločnosti) a posúdenia životného cyklu uskutočnených spoločnosťou Essity a hodnotené treťou stranou. Predpoklady o únikoch v noci a počas dňa, poskytovanie rôzneho množstva bielizne, boli založené na interných evidovaných údajoch spoločnosti Essity. Vplyv absorpčných pomôcok na životné prostredie bol založený na získavaní informácií o materiáloch, výrobe, preprave a likvidácii odpadu.