Cvičebná zóna

Dobrou správou je, že cvičenia panvového dna sa odlišujú od bežného cvičenia. Predstavujú jednoduchý a pohodlný spôsob, ako dostať potrebné svaly znovu do formy – a bez potenia! (Skutočne, sľubujeme.) Svaly panvového dna ostatní ľudia nevidia, preto nikto nebude vedieť, kedy cvičíte. To znamená, že tieto cvičenia môžete vykonávať kdekoľvek, napríklad: v autobuse, v kancelárii alebo v pohodlí kresla pri sledovaní televízie.

Ako môžu pomôcť cvičenia panvového dna

Ak máte stresovú alebo zmiešanú inkontinenciu (bližšie informácie sú uvedené v časti Druhy), tieto cvičenia môžu byť veľmi prospešné. Až 70 % ľudí so stresovou inkontinenciou zaznamená zlepšenie. Dôvodom je skutočnosť, že posilňujú svaly, ktoré sú oporou močového mechúra, a ako bonus navyše môžu pomôcť spevniť bruško! Dobré tiež je, že nemusíte byť v najlepších rokoch, aby ste z nich mali osoh. Dokonca aj ženy okolo sedemdesiatky a osemdesiatky si môžu zlepšiť príznaky, takže stojí za to ísť do toho! Nezabudnite však, že s cvičeniami musíte pokračovať, aby sa dosiahnutý pokrok zachoval.

Cvičenie svalstva panvového dna

Technika Pelvicore je súbor cvikov pre ženy každého veku a telesných schopností, zameraných na trénovanie svalstva panvového dna, brušného a chrbtového svalstva. Objednajte si tu bezplatné DVD.


 

Je skvelé, že pokiaľ je Technika PELVICORE praktikovaná po dobu šiestich mesiacov, až 70% žien sa samovoľného úniku moču zbaví úplne.