Nachádzate sa v <country>

Zvoľte lokálnu stránku TENA pre lokálne informácie.

Porazte únik moču s Kegelovými cvikmi

Posilnenie svalov panvového dna zníži inkontinenciu.
Smejúca sa žena s vnúčaťom na kolenách si užíva piknik

Jedna vec, ktorá skutočne zaberá

Váš močový mechúr drží na mieste niekoľko svalov panvového dna. Kým sú tieto svaly funkčné, vy kontrolujete, kedy budete močiť. Únik moču začína vtedy, keď tieto svaly stratia svoju elasticitu. Z toho dôvodu je najdôležitejšie pri zvládaní inkontinencie naučiť sa, ako izolovať svalstvo panvového dna a pravidelne ho precvičovať. To je to, čo funguje najlepšie zo všetkého, ak chcete zmierniť únik moču. 

Neviditeľný tréning

Super na tréningu svalstva panvového dna alebo Kegelových cvikoch je, že ich môžete robiť kdekoľvek a kedykoľvek – a nikto si to nevšimne. Na stretnutí, na autobusovej zastávke či na večeri – zvierať, zvierať, zvierať. Najdôležitejšie je nezabudnúť ich robiť.

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.